tiistai 16. syyskuuta 2014

Aamu, aurinko nousee, valo siivilöityy usvan läpi


     Valo voittaa pimeyden       

Rakastan valoa, koska se näyttää minulle tien.


metsässä


Kauniit, kuulaat syksyiset päivät. Päivällä on lämmintä, mutta yöt ovat kylmät. Illalla satoi vettä. Kun aamu valkeni, maalasivat valonsäteet usvan läpi maisemaa. Väri muuttui sitä mukaa kun aurinko nousi ylemmäksi. 





pellolla






 lammella



Tyyntä. Lampi heräilee hyvän yön jälkeen uuteen päivään heijastamaan puita, maata ja taivasta. 








"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
saan kulkea rajalle ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä
toivotan teille hyvää yötä.!"
- Eino Leino -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti